
آهنگ بی کلام ای برادر چرا اخمات تو همه از آغاسی (پلی بک ای برادر چرا اخمات تو همه از آغاسی)
برای مشاهده آرشیو کامل آهنگهای بی کلام آغاسی اینجا یا روی عکس کلیک کنید.
توجه : میتوانید قبل از خرید ، دموی آهنگ مورد نظر را از طریق موزیک پلیر گوش دهید
بعد از شنیدن و مورد پسند واقع شدن، با اطمینان کامل اقدام به خرید نموده و بلافاصله دانلود کنید.
تمامی پرداختها از طریق درگاه پرداخت امن شاپرک (بانک مرکزی ایران)
انجام میگیرد و کلیه مبالغ پرداخت شده قابل پیگیری میباشند.
در صورت نیاز میتوانید به راهنمای خرید مراجعه نمایید.
ای برادر چرا اخمات تو همه
قیمت ۳۹۰۰۰ تومان
متن آهنگ ای برادر چرا اخمات تو همه از آغاسی
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺑﻪ رﺳﻢ اﻳﻦ دﻧﻴﺎ زدم
اوﻣﺪم ﺑﺎ اﻳﻦ ﺻﺪای ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺎز
ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺑﺮاﺗﻮن از ﺧﻮب و ﺑﺪم
ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺑﺮاﺗﻮن از ﺧﻮب و ﺑﺪم
ای ﺑﺮادر ﭼﺮا اﺧﻤﺎت ﺗﻮ ﻫﻤﻪ
واﺳﻪ ﭼﻰ ﺧﻮاﻫﺮ ﭼﺸﺎت ﭘﺮ از ﻏﻤﻪ
ای ﺑﺮادر ﭼﺮا اﺧﻤﺎت ﺗﻮ ﻫﻤﻪ
واﺳﻪ ﭼﻰ ﺧﻮاﻫﺮ ﭼﺸﺎت ﭘﺮ از ﻏﻤﻪ
ﺑﺎ ﺷﻤﺎم آی ﭘﺴﺮا، آی دﺧﺘﺮا
ﺑﺎ ﺷﻤﺎم آی ﭘﺪرا، آی ﻣﺎدرا
ﺟﺎی ﺧﻨﺪه روی لبهاتون ﺑﺎزم ﻛﻤﻪ
اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ، اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪم و ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ
♫♫♫
اوﻣﺪم دﻟﻬﺎﺗﻮﻧﻮ ﺑﺎ ﺷﺎدی ﭘﻴﻮﻧﺪ ﺑﺰﻧﻢ
اوﻣﺪم ﻛﻮه ﻏﻤﻮ از ﺳﻴﻨﻪﻫﺎﺗﻮن ﺑﻜﻨﻢ
اوﻣﺪم دﻟﻬﺎﺗﻮﻧﻮ ﺑﺎ ﺷﺎدی ﭘﻴﻮﻧﺪ ﺑﺰﻧﻢ
اوﻣﺪم ﻛﻮه ﻏﻤﻮ از ﺳﻴﻨﻪﻫﺎﺗﻮن ﺑﻜﻨﻢ
ﺻﺪاﻣﻮ ﻛﻮک ﺑﻜﻨﻢ رو ﻧﺖ اﺣﺴﺎس ﺷﻤﺎ
ﺻﺪاﻣﻮ ﻛﻮک ﺑﻜﻨﻢ رو ﻧﺖ اﺣﺴﺎس ﺷﻤﺎ
ﺗﺎ ﺑﮕﻢ آوازه ﺧﻮن ﺷﻬﺮ دﻟﻬﺎﺗﻮن ﻣﻨﻢ
اوﻣﺪم از ﺷﺎدی ﺑﺎز ﺗﺮاﻧﻪ ﺑﺨﻮﻧﻢ
ﺑﺨﻮﻧﻢ ﻫﻰ ﺑﺨﻮﻧﻢ، ﻟﺒﺎﺗﻮﻧﻮ ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ
اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ، اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪم و ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ
♫♫♫
ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺧﺰون ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎزم ﺑﻬﺎر ﺑﺸﻪ
ﺑﺎﻏﺒﻮن ﭘﻴﺮِ ﻋﺸﻖ دوباره دﺳﺖ ﺑﻪ ﻛﺎر ﺑﺸﻪ
ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺧﺰون ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎزم ﺑﻬﺎر ﺑﺸﻪ
ﺑﺎﻏﺒﻮن ﭘﻴﺮِ ﻋﺸﻖ دوباره دﺳﺖ ﺑﻪ ﻛﺎر ﺑﺸﻪ
ﺑﻜﺎره ﻏﻨﭽﻪ ﻫﺎی اﻃﻠﺴﻰ رو ﺗﻮ ﮔﻠﺪوﻧﺎ
فصل آشتی کردن دلهای بیقرار بشه
اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ، اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪم و ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ
♫♫♫
آدﻣﺎ، آدﻣﺎ ای آدﻣﺎ، آدﻣﻰ ﻳﮏ آه و دﻣﻪ
ﻋﻤﺮ ﻣﺎ، ﻋﻤﺮ ﻣﺎ ﻣﺜﻞ یه ﺧﻮابِ درﻫﻤﻪ
آدﻣﺎ، آدﻣﺎ ای آدﻣﺎ، آدﻣﻰ ﻳﮏ آه و دﻣﻪ
ﻋﻤﺮ ﻣﺎ، ﻋﻤﺮ ﻣﺎ ﻣﺜﻞ یه ﺧﻮابِ درﻫﻤﻪ
اﮔﻪ ﺷﺎدی ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺗﻮ زندگی
اﮔﻪ ﺷﺎدی ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺗﻮ زندگی
دلهاﻣﻮن اﺳﻴﺮ زﻧﺪون ﻏﻤﻪ
ﻳﻪ روزی ﺑﻬﺎر عمر همه مون خزون میشه
پیری از راه میرسه، آدمی ناتوون میشه
ﻳﻪ روزی ﺑﻬﺎر عمر همه مون خزون میشه
پیری از راه میرسه، آدمی ناتوون میشه
اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ، اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪم و ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ
♫♫♫
آدم خاکی بخند واسه چی غم میخوری؟
مگه روزی که بری با خودت چی میبری؟
آدم خاکی بخند واسه چی غم میخوری؟
مگه روزی که بری با خودت چی میبری؟
عاقبت خاک گِل کوزه گران خواهی شد
عاقبت خاک گِل کوزه گران خواهی شد
ای ﺑﺮادر ﭼﺮا اﺧﻤﺎت ﺗﻮ ﻫﻤﻪ
واﺳﻪ ﭼﻰ ﺧﻮاﻫﺮ ﭼﺸﺎت ﭘﺮ از ﻏﻤﻪ
ای ﺑﺮادر ﭼﺮا اﺧﻤﺎت ﺗﻮ ﻫﻤﻪ
واﺳﻪ ﭼﻰ ﺧﻮاﻫﺮ ﭼﺸﺎت ﭘﺮ از ﻏﻤﻪ
ﺑﺎ ﺷﻤﺎم آی ﭘﺴﺮا، آی دﺧﺘﺮا
ﺑﺎ ﺷﻤﺎم آی ﭘﺪرا، آی ﻣﺎدرا
ﺟﺎی ﺧﻨﺪه روی لبهاتون ﺑﺎزم ﻛﻤﻪ
اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ، اومدم، اوﻣﺪم ﺑﺎز اوﻣﺪم
اوﻣﺪم ﺑﺨﻨﺪم و ﺑﺨﻨﺪوﻧﻢ


