آهنگ بی کلام ستاره میشی از بهنام بانی (پلی بک ستاره میشی از بهنام بانی)
برای مشاهده آرشیو کامل آهنگهای بی کلام بهنام بانی اینجا یا روی عکس کلیک کنید.
توجه : میتوانید قبل از خرید ، دموی آهنگ مورد نظر را از طریق موزیک پلیر گوش دهید
بعد از شنیدن و مورد پسند واقع شدن، با اطمینان کامل اقدام به خرید نموده و بلافاصله دانلود کنید.
تمامی پرداختها از طریق درگاه پرداخت امن شاپرک (بانک مرکزی ایران)
انجام میگیرد و کلیه مبالغ پرداخت شده قابل پیگیری میباشند.
در صورت نیاز میتوانید به راهنمای خرید مراجعه نمایید.
ستاره میشی
قیمت ۳۹۰۰۰ تومان
ستاره میشی (ورژن آهسته)
قیمت ۳۹۰۰۰ تومان
متن آهنگ ستاره میشی از بهنام بانی
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
من همه دنیا رو بگردم مثل تو پیدا نمیشه، نه نمیشه
نه هیشکی توی دنیا عشقم مثل تو زیبا نمیشه، نه نمیشه
یکی اینجاست که تو هرجوری بشی باز تو رو دوست داره همیشه
یکی اینجاست که تورو تنها نمیذاره، نمیذاره همیشه
نه هیشکی توی دنیا عشقم مثل تو زیبا نمیشه، نه نمیشه
یکی اینجاست که تو هرجوری بشی باز تو رو دوست داره همیشه
یکی اینجاست که تورو تنها نمیذاره، نمیذاره همیشه
دلم از تنهایی انقدر شده خسته که نپرس
دلم اصلا یه جوری افتاده دستت که نپرس
این دیوونه یه جوری دل به تو بسته که نپرس
بگو داری توی چشمام میخونی عاشقتم
تو چه با من بمونی یا نمونی عاشقتم
حتی با این همه نامهربونی عاشقتم
اومدی ماهو دادی نشونم، دادی نشونم
اگه تو امشب پیشم نباشی
آروم نمیشه دل دیوونم، دل دیوونم
یادم نمیره اون شبو با تو
گفتی همیشه دارم هواتو، دارم هواتو
من که به جز دل چیزی ندارم
بیا عزیزم اونم برا تو، اونم برا تو
دلم از تنهایی انقدر شده خسته که نپرس
دلم اصلا یه جوری افتاده دستت که نپرس
این دیوونه یه جوری دل به تو بسته که نپرس
بگو داری توی چشمام میخونی عاشقتم
تو چه با من بمونی یا نمونی عاشقتم
حتی با این همه نامهربونی عاشقتم
دلم اصلا یه جوری افتاده دستت که نپرس
این دیوونه یه جوری دل به تو بسته که نپرس
بگو داری توی چشمام میخونی عاشقتم
تو چه با من بمونی یا نمونی عاشقتم
حتی با این همه نامهربونی عاشقتم
♫♫♫
ستاره میشی تو آسمونماومدی ماهو دادی نشونم، دادی نشونم
اگه تو امشب پیشم نباشی
آروم نمیشه دل دیوونم، دل دیوونم
یادم نمیره اون شبو با تو
گفتی همیشه دارم هواتو، دارم هواتو
من که به جز دل چیزی ندارم
بیا عزیزم اونم برا تو، اونم برا تو
دلم از تنهایی انقدر شده خسته که نپرس
دلم اصلا یه جوری افتاده دستت که نپرس
این دیوونه یه جوری دل به تو بسته که نپرس
بگو داری توی چشمام میخونی عاشقتم
تو چه با من بمونی یا نمونی عاشقتم
حتی با این همه نامهربونی عاشقتم



